Diensten

Organisaties kunnen voor periodiek systeem- en netwerkbeheer een onderhoudsovereenkomst afsluiten. Het verschil met de managed services dienstverlening is dat de werkzaamheden bij u op locatie plaatsvinden en niet vanaf ons kantoor. Een ander verschil is dat bij managed services de verantwoordelijkheid over het functioneren van de systemen bij Westland ICT ligt, en dat u bij de systeembeheer op locatie capaciteit inhuurt die een vooraf afgesproken set aan taken uitvoert. Periodieke ondersteuning op locatie is geschikt voor organisaties die geen grote afhankelijkheid hebben van de IT omgeving.

Preventief beheer
Op locatie worden uw servers, werkstations en netwerkcomponenten voorzien van de laatste updates en patches. Ook controleren wij of uw back-up schema functioneert, uw virusscanner en spamfilter werken en controleren we de logbestanden van de servers.

Servicedesk
Omdat uw medewerkers ook ondersteuning nodig hebben wanneer de systeembeheerder niet op locatie is kunnen zij ten alle tijden telefonisch contact opnemen. De meldingen of verzoeken worden in ons systeem geregistreerd. Bedrijfskritische zaken worden binnen 4 uur behandeld, zaken die kunnen wachten worden voor het volgende bezoek op de takenlijst gezet, zodat de kosten laag worden gehouden.

Toetsing
Om te bepalen waar uw organisatie het beste bij gebaat is wordt er vooraf altijd een netwerkscan uitgevoerd. Op basis van deze netwerkscan zijn wij in staat om u van een advies op maat te voorzien.

Voor een vrijblijvend gesprek over periodieke ondersteuning kunt u contact opnemen via 0174-820226 of sales@westland-ict.nl

Tags

ict, systeem, beheer, systeembeheer, netwerk, netwerkbeheer, preventief, proactief, pro-actief, onderhoud, westland, naaldwijk, honselersdijk, poeldijk, de lier, wateringen, kwintsheul, sgravenande, s-gravenzande, den-haag, rotterdam.

Contact